Н. Мартышенко
Методика сбора и обработки данных для оценки структуры потребителей услуг туристского комплекса региона | |
АННОТАЦИЯ: В работе рассмотрена методика оценки структуры потребления регионального туристского продукта. Для решения задачи используются данные анкетных опросов, в которых основное место занимают открытые вопросы. Рассмотрена методика перехода от неструктурированного представления информации открытых вопросов к структурированному. КЛЮЧЕВЫЕ СЛОВА:
регион, туристский продукт, открытый вопрос, обработка неструктурированных данных.
| |
N. Martyshenko
Methods of gathering and processing the data for evoluting the structure of service consummers of the tourist complex in the region | |
SUMMARY: The technique of an estimation of structure of consumption of a regional tourist product is considered. For the problem decision the data of questionnaires in which the basic place is occupied with open questions are used. The technique of transition from not structured representation of the information of open questions to the structured is considered. KEYWORDS:
region, the tourist product, an open question, processing of not structured data.
| |